питання:   Я  НЕ МОЖУ ЗАЙТИ НА САЙТ, хоча ввожу правильний пароль. Що робити?
(або) -моя кошик не зберігається, що робити?

відповідь:  У вас засмітився кеш браузера Chrome.

Скористайтеся ОДНИМ з методів (всі вони працюють):

  • очистіть кеш вашого браузера - це найвірніший спосіб (див. нижче як)
  • або зайдіть в режимі "інкогніто" (-натисніть три точки в правому верхньому куті браузера і виберіть "нове вікно в режимі Інкогніто)
  • або зайдіть з-під іншого браузера -зазвичай їх на комп'ютері ще кілька (Mozilla Firefox, Opera, Internet explorer, Edge)

Щоб очистити кеш - просто скопіюйте червоний текст нижче в адресний рядок вашого браузера і натисніть Enter. 

chrome: // settings / cookies / detail? site = comfort.co.ua

- через кілька секунд відкриється сторінка очищення кеша нашого сайту.
Натисніть кнопку "Видалити все" . Весь кеш для нашого сайту очиститься і ви зможете заходити на сайт з вашим паролем в звичайному режимі. Також ваші кошика будуть далі зберігатися.

питання:  Я не можу оформити замовлення в кошику, пише "цей e-mail вже існує"

ответ: Вы пытаетесь зайти как новый клиент, вместо того, чтоб зайти как зарегистрированный. Заполните поля Имя, фамилия и пр. только если вы новый клиент! Если же вы покупали что-то у нас - нажмите кнопку выше "Я уже зарегистрирован!" и введите туда свой e-mail и пароль, иначе получите ошибку "этот е-mail уже существует". Если вы забыли пароль - нажмите в той же кнопке "я забыл пароль" и проверьте почту. 

вопрос: Я забыл пароль что делать?

ответ: При регистрации или при первой покупке вам приходит письмо с паролем. Если вы забыли пароль - нажмите на фразу "я забыл пароль" в форме входа (в шапке сайта) или в корзине. Введите туда свой e-mail, на который вы регистрировались. Вам на почту придёт ДВА письма - первое со ссылкой для сброса пароля, а после того, как вы подтвердите, что действительно хотите сменить пароль (нажатием на ссылку) - придёт второе письмо с новым паролем. СОХРАНИТЕ ЕГО! При желании вы сможете сменить его потом на привычный в личном кабинете.

или в корзине:

Часто листи з відновленням пароля потрапляють в папку "Спам" або "Сповіщення". Перевірте їх там. Якщо листа немає в перебігу 2-3 хвилин - передзвоніть нам і наш менеджер змінить Вам пароль вручну.

АБО - зателефонуйте нашому менеджеру і ми скинемо вам пароль.