Часті питання

Я НЕ ПАМ'ЯТАЮ СВІЙ ПАРОЛЬ. Що робити?

відповідь: 

Якщо ви забули пароль – натисніть на фразу "я забув пароль" у формі входу (у шапці сайту) або в кошику. Введіть туди свій e-mail, на який ви зареєструвалися.

Вам на пошту прийде ДВА листи - перший з посиланням на скидання пароля, а після того, як ви підтвердите, що дійсно хочете змінити пароль (натисканням на посилання) - прийде другий лист з новим паролем. ЗБЕРІГІТЬ ЙОГО!

За бажанням ви зможете змінити його потім на звичний в особистому кабінеті.

УВАГА! Часто листи з відновленням пароля потрапляють в папку "Спам" або "Сповіщення". Перевірте їх там.

Якщо листа немає в перебігу 2-3 хвилин - передзвоніть нам і наш менеджер змінить Вам пароль вручну.

чи в кошику:

Я НЕ МОЖУ ЗАЙТИ НА САЙТ, хоча ввожу правильний пароль. Що робити?

відповідь:

У вас засмітився кеш браузера Chrome.

Щоб очистити кеш - просто скопіюйте червоний текст нижче в адресний рядок вашого браузера і натисніть Enter. 

chrome://settings/content/all?searchSubpage=comfort

у адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) та натисніть Enter.

Відкриється сторінка очищення кешу. Натисніть на кошик навпроти назви нашого сайту і далі натисніть "Видалити"

АЛЬТЕРНАТИВНІ ВАРІАНТИ:

  • Режимі "Інкогніто". Натисніть три точки в правому верхньому куті браузера і виберіть "нове вікно в режимі "Інкогніто"

  • Скористатися іншим браузером на вашому компьютері. Зазвичай на комп'ютері встановлено ще кілька браузерів (Mozilla Firefox, Opera, Internet explorer, Edge)
Я НЕ МОЖУ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ В КОШИКУ, помилка "Цей e-mail вже існує". Що робити?

відповідь: 

Ви намагаєтесь зайти як новий клієнт, замість того, щоб зайти як зареєстрований. Заповнюйте поля поля «ім'я», «прізвище» і так далі тільки якщо ви новий клієнт.

Якщо ж ви купували щось у нас - натисніть кнопку вище "Я вже зареєстрований!" і введіть туди свій e-mail та пароль, інакше отримайте помилку "цей e-mail вже існує".

Якщо ви забули пароль - натисніть на тій же кнопці "я забув пароль" і перевірте пошту.

ТОВАР НЕ ДОДАЄТЬСЯ ДО КОШИКУ. Що робити?

відповідь:

У вас засмітився кеш браузера Chrome.

Щоб очистити кеш - просто скопіюйте червоний текст нижче в адресний рядок вашого браузера і натисніть Enter. 

chrome://settings/content/all?searchSubpage=comfort

у адресний рядок вашого браузера (як на малюнку нижче) та натисніть Enter.

Відкриється сторінка очищення кешу. Натисніть на кошик навпроти назви нашого сайту і далі натисніть "Видалити"

АЛЬТЕРНАТИВНІ ВАРІАНТИ:

  • Режимі "Інкогніто". Натисніть три точки в правому верхньому куті браузера і виберіть "нове вікно в режимі "Інкогніто"

  • Скористатися іншим браузером на вашому компьютері. Зазвичай на комп'ютері встановлено ще кілька браузерів (Mozilla Firefox, Opera, Internet explorer, Edge)